четвртак, 19. јануар 2017.

JAKA PORUKA MIRA IZ BANJALUKE: Draga djeco, omladino, Srbi, Muslimani, Hrvati, vi koje je najlakše zavesti...



Na fejsbuk stranici Banjaluka je napisana jako zanimljiva poruka svim normalnim ljudima koju prenosimo u cjelosti:

"Draga djeco...omladino...Srbi...Muslimani..Hrvati...vi koje je najlakse zavesti jer vidim politicari huškaju...pročitajte ako imate živaca..Ja sam bio vaših godina...nepunih 18..uvalise mi pusku da se branim..ne znam od koga..gledam tv..kazu hoce me komsije napasti..njima kazu da ja hocu..ali nisam htjeo..zeljan ljubavi..djevojaka..zivota..otjerase me u rov..kisu..snijeg..sunce...da pucam..kao branim istoriju...djeco moja..dobio sam bolest..ranjavan i izmucen..da se politicari mogu bogatiti na mojoj borbi..obecali su mi sve..posao..nikada ga nisam dobio..posle rata..zaborave te...pljunu te jer si niko..bogate se..pljackaju a sada..hoce vasu krv...nadam se da vasi roditelji razmisljaju kao ja jer smo tada jaci..jos vi nedajte da vas zalude i bice to ok...udruzite se sa mnom..protiv rata..protiv bande zeljne vasis mladih zivota i krvi...mnoge drugove ispratih...mrtve..njihove humke jos tople a vas hoce...draga moja djeco..meni su uzeli sve...mladost...zivot...ali ljubav prema ljudima svih vjera nikada nisu...NEDAMO VAS DJECO...NEDAJTE SE...."

4 коментара: