уторак, 29. новембар 2016.

Dragi nacionalisti-oprostite mi!



Dragi moji čuvari nacionalnih interesa.

Oni kojima su puna usta Srba, Bošnjaka  i Hrvata kritikovao sam vas dosta u zadnje vrijeme.

Govorio sam kako ne znate vladati ovom našom državom.

Govorio sam kako ste za fotelju spremni dati i državu i kako vam nisu sveti ni krv ni suze ni znoj baš onih u čije ime vi kao nastupate.

Dragi moji nacionalisti oprostite mi.

Niti ste gori niti ste šta bolji od ovih multietničara i multikulturologa.

Kompletna ova vlast, sva ova podjela u BiH je produkt  mentalnog sklopa ovih ljudi zasto ova nacionalistička mantra najbolje prolazi zato sto su i nacionalisti vidjeli da se od toga profitira.

I neka ste.

Bolje nismo ni zaslužili.

Priče o nekom bosanstvu i multikulturalnosti ne piju vodu.

Evo probali smo i gotovo svi koji su to vodili ispostavili su se kao još veći lopovi, uhljupi i

ego manijaci od tzv "nacionalista".

Pričaše multi-kulti a državu dadoše i oni za fotelju i uđoše u koalciciju baš sa onima protiv kojih se boriše ko fol.

I oni počeše krasti i lagati

Jedina razlika je zato što ovi imaju lošiji sistem i manje sposoban kadar od „nacionalista“.

Zato – oprostite mi

Želim vam puno sreće i da vladate još sto godina.

Minimum.

(6yka.com)

Нема коментара:

Постави коментар