петак, 2. јун 2017.

NEVJEROVATNO ALI ISTINITO Političar donirao godišnju platu u humanitarne svrhe

Predsednik Skupštine opštine Bar Radomir Novaković Cakan na godišnjicu otkako je na čelu SO, obelodanio je podatak da je sve plate koje je do sada zaradio donirao u humanitarne svrhe.




Radomir Novaković zvani Cakan, a od milošte i Brat poznati je privrednik, odnosno vlasnik najvećeg lanca sportske opreme u Crnoj Gori. Javnost je za njega čula kada je svoje zaposlene častio putovanjem na Sejšele i Bahamime i kupovao im automobile - samo zato što su dobri i lojalni radnici.

Sada je ponovo oduševio javnost kada je javno rekao da je sve svoje plate otkako je postao predsednik Skupštine Opštine Bar donirao u humanitarne svrhe.

“Sve plate koje sam dobio kao predsjednik SO, dosad ukupno 11, odnosno 13.750 eura, donirao sam pojedincima, institucijama, organizacijama kojima je pomoć bila potrebna. Evo priznanica, naravno imena i prezimena tih ljudi neću otkrivati. Troškove moje službe smanjio sam i tako što nisam koristio službeni telefon i reprezentaciju. Troškovi na tom planu su nula. Nemam nijedan putni nalog. Gdje god sam putovao, putovao sam o svom trošku, a potrošnja goriva za skupštinsko službeno vozilo koje smo koristili i služba i ja bila je 88 eura na mjesečnom nivou”, rekao je Novaković, a prenosi crnogorski “Dan”, koji je svojevremeno uticao na sprečavanje prodaje Luke Bar.

Cakan je jedan od omiljenih građana Bara, a i danas se prepričava kada je jednog radnika, koji je godinama skupljao novac za putovanje u Brazil odveo na finale Svetskog prvenstva, ali i častio zaposlene u stomatološkoj ordinaciji jer je, jednostavno, bio zadovoljan njihovom uslugom i profesionalnošću.

(6yka.com)

Нема коментара:

Постави коментар