среда, 24. мај 2017.

DIJETE BOSNE I JUGOSLAVIJE Otac mi je musliman, majka pravoslavka, odrastao s očuhom katolikom. Ovo je moja priča...

Ja sam dijete Bosne i djete Jugoslavije. Otac mi je musliman, majka pravoslavka. Odrastao sam sa očuhom katolikom. 


Rat nas je sviju raselio. Sretno sam oženio ženu čijoj su otac katolik a majka muslimanka.
Živimo sretno u SAD i da vam kažem iskreno ne forsiramo našu djecu da budu išta drugo osim ljudi. Lično me nije briga u šta vjeruje moj komšija ni kako se moli Bogu ako u njega vjeruje. Važno mi je da imam krov nad glavom, odjeću na leđima i hranu na stolu.
Bitno je da smo zdravi i u kuću su nam dobro došli i crni i žuti, i budisti i kršćani i ateisti i muslimani. Dokle god nama niko nema zamjerki, mi ih tražiti nećemo.

Život je prekratak da nas prođe u mržnji i tuzi. Svima koji ovo čitaju želim dug i sretan život i naravno nekog da volite i da vas neko voli. Da završim riječima MLK JR. "Mržnja ne može pobjediti mržnju, to samo može učiniti ljubav"

Нема коментара:

Постави коментар